Miele Complete C3 125 Edition

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 125 Edition op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

y*********@g******** 02-05-2024

Super leuke aparte kleur, een blikvanger maar wat het belangrijkste is, hij zuigt goed en is geruisloos, draait soepel en rolt makkelijk achter je aan.
Door de extra handvat aan de stang kan je goed rechtop stofzuigen
Tot nu toe dus alleen maar voordelen op te noemen
Voor degene die hem ook gaan kopen, heel veel plezier er van
O ja mooie periode qua garantie als je hem registreert 😁🍀

RoHo 24-03-2024

Krachtige stofzuiger, maar onaangename verrassing

Product 4 jaar in gebruik. Zuigt nog steeds lekker krachtig en heeft een lang snoer dat nog steeds prima oprolt. Maar nu grote ergernis omdat de stroom wegvalt. De stofzuiger open gemaakt en vond idd een draadbreuk bij het katrol. Dit is ook voor mijn linker handen simpel te verhelpen, maar heb hiervoor 2 kleine krijpstekkertjes nodig. Een bouwmarkt en de verkoper konden niet de juiste grootte bieden dus Miele gebeld. Ook zij kunnen blijkbaar niet de stekkertjes leveren. Wel werd mij gemeld dat ik dan een geheel nieuw katrol met snoer kon kopen voor €89,-. Ik heb hier van af gezien en zitten knoeien met een soldeerbout en een handige zwager.
Bijzonder dat na 4 jaar een stofzuiger van €370 het begeeft door een draadbreuk en ik dan met deze kosten wordt opgezadeld. Anderzijds vind ik het van Miele ook niet bijdragen aan de duurzaamheid, terwijl het probleem tot eenvoudig moet kunnen worden opgelost.

Pluspunten

• Krachtig
  • Lang snoer

Minpunten

• Prijs/kwaliteit
  • Niet duurzaam
  • Slechte service